Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hoe werkt de bestelprocedure?

Na het invullen van het bestelformulier ontvangt u een confirmatiemail waarna u bestelling zo spoedig mogelijk in behandeling wordt genomen en ontvangt u een factuur per mail.
Na ontvangst van uw betaling wordt de bestelling binnen 2 weken verzonden.

Wordt er BTW over de aankoopprijs berekend ?

De aangeboden prijzen zijn inclusief 21% BTW. Bedrijven kunnen deze BTW terugvorderen.

Hoe worden de kunstwerken verzonden ?

De kunstwerken die ongelijst zijn worden voor Nederland veelal in een kartonnen koker per aangetekende post verzonden. Ingelijste of niet vouwbare kunstwerken worden per koerier verzonden. Verzendingen naar het buitenland uitsluitend op aanvraag.

Hoe kan een kunstwerk retour worden gezonden ?

Het kunstwerk kan op dezelfde manier als ontvangen en aangetekend retour worden gezonden. De kosten zijn dan voor de koper.

Wat indien er bij ontvangst schade aan het kunstwerk blijkt te zijn ?

In principe worden alle kunstwerken schadevrij verpakt. Indien er toch (transport)schade blijkt te zijn dan moet daarvan direct melding worden gemaakt; liefst met een foto van de desbetreffende schade. Schade ontstaan vòòr verzending is voor rekening van de verkoper. Schade ontstaan door transport of daarna is voor rekening van de koper.

Is er garantie met betrekking tot de echtheid van het kunstwerk ?

De verkoper staat in voor de echtheid van het desbetreffende kunstwerk. Alle kunstwerken zijn voorzien van de originele handtekening van de kunstenaar. Een ‘certificaat van echtheid’ kan op verzoek worden opgemaakt.